Povrat i jamstvo
Primjenjuje se rok od 14 kalendarskih dana za povrat proizvoda – to znači da u roku od 14 dana od primitka paketa možete zatražiti povrat.
Bit ćete obaviješteni putem e-pošte o točnim koracima koje je potrebno slijediti.
Proizvodi poslani natrag bez prethodnog zahtjeva i našeg odobrenja neće biti prihvaćeni.
Imajte na umu da, ako živite izvan Hrvatske, dostava povrata može potrajati duže.
Originalno pakiranje mora biti neoštećeno i u ispravnom stanju.
Proizvodi s oštećenim pakiranjem neće biti prihvaćeni za povrat, osim ako je sam proizvod neispravan.
Ako primite proizvod s oštećenim pakiranjem, morate nas kontaktirati isti dan – u suprotnom se smatra da je pakiranje bilo neoštećeno prilikom isporuke.
Za pokretanje postupka povrata kontaktirajte nas putem e-pošte na info@autovio.hr
Detaljno ćemo vas obavijestiti o cijelom postupku.
Bez prethodnog zahtjeva i našeg odobrenja, paket neće biti prihvaćen.
Za sva pitanja vezana uz povrat možete nas kontaktirati bilo kada na info@autovio.hr
Neispravni proizvodi ili problemi
Nakon primitka pošiljke, molimo da odmah provjerite proizvode.
U slučaju oštećenja, neispravnosti ili pogrešne isporuke, odmah nas kontaktirajte kako bismo što prije procijenili situaciju i riješili problem.
Zamjena proizvoda
Ako želite zamijeniti proizvod za drugi, molimo da nas kontaktirate putem e-pošte.
Povrat novca
Nakon što primimo i provjerimo vraćeni proizvod, obavijestit ćemo vas o odobrenju povrata.
Ako je povrat odobren, iznos će biti vraćen putem iste metode plaćanja kojom je narudžba plaćena, u roku do 10 radnih dana.
Imajte na umu da vaša banka ili izdavatelj kartice mogu produljiti rok obrade.
Postupak prigovora
Vaše nam je mišljenje vrlo važno.
Ako imate prigovor ili nesporazum, pišite nam na info@autovio.hr – sve prigovore rješavamo u roku od 5 radnih dana.